2013年4月27日 星期六

菓一道健康餐廳@銅鑼灣

星期六收左工通常都好少再四圍去,不過喱日舊同事相約去飯聚,就拖住疲乏軀殼去赴會吧!



地點選擇在銅鑼灣,舊同事E﹕「諗住食咩?」舊同事T﹕「你地話事啦!」基爾﹕「唔知喎……好少去喱一頭,怕人多!你地決定啦!」(費事渣主意一陣唔好食畀人話……沉默中)舊同事E﹕「我近排想食清淡D,不如去果一道吧!」基爾﹕「即係邊度?!」「食健康餐的……」「好提議,我未食過,唔好諗咁多就去試試!」



上到去利舞台7樓,其實就好似幾間食肆聯營的food court一樣,坐位都是開放式的,難得星期六晚都無咩人,完全唔駛等位,不用考慮就坐低了。除了素食外原來仲有唔少選擇,都係sell糙米飯之類的有機天然營養餐,加$20仲可以變套餐,有埋餐湯麵包(是日南瓜薏米湯+黑芝麻包)和餐茶。Main dish方面基爾揀了「白酒紫蘇蟹拑肉炒墨魚汁麵」(右下圖 $55);另外舊同事揀了「板煎挪威三文魚扒配三色糙米飯」走糙米飯換薯菜(右上圖 $78),算是食得健康之餘都幾好味的一餐。
 
菓一道健康餐廳 Fruit Stop Health Food Restaurant
銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場7樓A店

2 則留言:

  1. 好多年前(都應該有十年)成日光顧,果時係星光行下面,後來close左,呢間好味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. King:喱間都唔錯, 不過check過openrice都係話最近執咗笠

      刪除