2013年2月10日 星期日

紅星餐廳@北角

街市對面路口轉角位以前有間萬寧,不過早幾個月可能因為加租而關門大吉,經過幾個月「內部裝修」之後最近終於重開,不過唔係開屈臣氏或莎莎卓悅,而是一間甚有「貴氣」的西餐廳。



睇下餐廳入面一個角落的裝修陳設,真係有少少五星酒店西餐廳的情調,食完唔知荷包會唔會尺尺痛呢?一場黎到唔理咁多……



Set Dinner由A至J一共有成10款咁多選擇,價錢亦由$68的拿破崙意粉到$198的鐵板T骨牛扒都有,真可以話係豐儉由人悉隨尊便了。



Order好之後,等食的時間除左傾偈之外,又影下餐廳四周圍的環境。雖然係7點幾鐘的晚飯時段,但餐廳內都係只有三四台客,所以基爾求其影幾張相都唔會打擾其他人吧!



基爾唔太食牛,所以都唔會叫最貴的牛扒,就叫了上圖右喱個烤皇帝蝦配Risotto,在menu中只屬中價($108)。Btw,餐湯是很濃的青豆湯,配熱辣辣的牛油餐飽,正!



友人叫了鐵板T骨牛扒,牛扒淋上了燒汁,配菜還有時蔬、洋蔥圈和薯條。



餐茶有咩選擇呢?除了一般奶茶咖啡檸茶之外,基爾叫了喱杯Fruit Punch,第一次見Fruit Punch用這款保暖鋼杯裝,又真係幾夠凍喎!咁到底埋單時荷包有無尺尺痛呢?梗係無啦因為有人請嘛……
 
紅星餐廳 Red Star Restaurant & Pub
北角健康村2期UG10號鋪

沒有留言:

張貼留言