2012年10月6日 星期六

燒烤王龍尾人在野@大美督

玩開快閃速遊就唔好畀佢停,這次地點轉移到更遠的汀角大美督,究竟基爾今次閃去做咩?唔賣關子速速揭曉……



在大埔墟火車站會合大隊後,第一站率先去龍尾的「燒烤王」搶灘!說是「搶灘」一點也不誇張,因為假日喱度通常都超級多人,基爾大約12時半來到由於時間尚早,好彩去counter買套餐的人不多,1點左右搵左阿姐來開爐已經可以開工燒得。



燒烤王最大好處係由二人至N人餐俱備,唔駛花時間去諗買咩燒,其中最勁仲有個夠廿人食的超級燒乳豬套餐($2086);基爾的4人餐亦只不過$390(連開爐費$40),已經有晒豬牛扒、雞賢、叉燒粒、雞中翼、魷魚、腸仔、牛丸墨丸、方包、蜜糖和4枝飲品,最後除了拎走麵包外全部掃清,好少燒野食可以just make不浪費食物!



食飽飽之後大約三點半離開燒烤場,行落去龍尾灘散陣步先得!之前聽聞話龍尾灘將於11月封灘,之後會改建為人工沙灘,所以好多人去幫手搬走海星海膽和魚蝦蟹仔,喱日來到依然見有不少人來到淺灘上拯救生態。



石罅間基爾也發現了一隻黑黑實實的蟹仔,就由得佢繼續生活吧!可能牠也感應到基爾正替牠影寫真,轉瞬間已怕醜地爬返落石罅底了。



本來都好想去睇下大自然中生活的海星,不過唔知係咪之前幾個禮拜已經畀人遷移晒,基爾行到好出都見唔到有海星的蹤影!實在有點可惜……



海底只見到大堆牡蠣蠔殼之類的生物,不過這裏海水真的很清澈,唔怪得聽聞話有幾百種自然生物在這裏棲息啦!不少人都烏低身不斷將灘上的石頭翻來覆去,看看石底仲會有咩蟹仔或彈塗魚匿埋。



不少人仲行到海中心,遠睇真係有少少似正在施展「亨功水上飄」!由於龍尾灘的水深普遍都較淺,行出離岸二三十米的海中心,水深大約只及膝頭至腰之間,不過基爾是第一次來當然不會冒險行太出,只離遠睇人踏浪。



幾年前去印洲塘那邊,都見識過這種紅褐色的花崗石。吐露港這一帶的地質非常獨特,除左有多個地質公園之外,最近仲發現億年前的超級火山和由熔岩凝結而成的六角柱石,至於這種紅色花崗石也有成億年歷史。



即使唔落水,單單在岸邊睇下海景都已經很愜意,很難形容到這種與太自然零距離接觸的興奮感覺,只能親身去到才能真正體會得到。



海岸邊的紅樹林,幾棵紅樹幼苗正在茁壯成長,唔知將來建成人工沙灘之後,佢地仲可唔可以繼續聳立在這片泥灘上生活呢?明年夏天希望可以再來探它們吧!



咁浪漫的海灘,當然唔會少得有雙雙對對的鴛侶來嬉水吧!可惜這天的天氣麻麻地,似乎不見有人來影婚紗相……在灘上左影右影之後,基爾都係無謂做電燈膽,拿拿林再向下一站進發。



由泥灘行返上汀角路,其實已經好接近大美督了,馬路上突然迎面駛來一架很型的3輪電單車,一身鐵騎士型裝的車手大哥仲停車擺晒甫士畀基爾任影,真係掂!



行無耐在臨海的汀角路邊仲見到有喱間好華麗的別墅,似十足港島南區的超級豪宅,睇真D原來係一間叫做「巴希雅」的燒烤餐廳,同事之前已提議基爾去試下,不過由於佢要到下午1點半先開,所以就無等佢。睇返門口個價錢牌,任食每位也不過是$168,而且唔駛自己篤住叉對住個火燒咁熱,下次再來一定要試下喱間先得。



好難得在一片雲海中乍現曙光,令本來打定輸數無得睇日落的基爾重燃了希望,急急腳繼續向大壩方向進發。平時如果踩單車,都可以好快就踩到上去,這次齋行就慢左D。



終於行到去大美督巴士總站旁的燒烤場,喱日由於係紅字假,當然也不會少人了,極目望過去都是一片人海。究竟邊個人講話香港可以承受1000萬人口架呢?!如果香港將來真的有成千萬人,實在太可怕了……



穿過人山人海的閘口,終於行到上船灣大壩,實在很難想像一條這麼窄的水壩上竟然可以擠滿咁多人,踩單車的照樣踩單車,放風箏的又可以照放風箏,還有人推BB車、踩4輪家庭單車,甚至hea行hea蕩,似乎每個人都樂在其中。



大壩上放箏的場面可謂蔚為奇觀,連高難度的長龍式風箏都有人放,男男女女都想方設法將手中大大小小的麻鷹鳳凰一飛衝天去……有成功的,也有放極都墜落的,但也無損興緻。



當然大壩上來往如鯽的「單車手」也隨時會被突然下墜的風箏篤正頭殼,也有被風箏線界頸割喉,有些又會突然迎來勝利的衝線,這些搞笑場面都盡入hea坐壩邊的基爾眼瞼,別具娛樂性。



結果等到最後都係睇唔到日落,雲層實在太厚了,唯有影下個水塘景,就要火速起錨趕返去巴士總站,因為那邊早已打晒蛇餅,結果足足等了成個鐘才上到車,結束這次快閃逼爆大美督之行。

沒有留言:

張貼留言