2012年9月20日 星期四

風從寶島來@一中街

在這池塘邊知了,在聲聲叫著夏天
在這鞦韆上
只有蝴蝶停在上面的季節
在這悶熱的時光裏
對我的旅行生涯來說又翻開了新的壹頁



由日月潭搭車返到台中時已經過了傍晚時份,不過由於不算太餓(大淶閣那個high tea尚未落格),所以還是先去預定了的博奇飯店check-in,放下行李才再出動。與初抵台中那晚住的巧合飯店比較,博奇的房間感覺上較寬敞,而且D野無咁甩皮甩骨,最特別是「房中有房」的設計,兩房基本上是「無縫相連」,非常過癮!雖然距離台中火車站比巧合稍遠,但也是步程可達的距離。在房裏玩左一陣之後,就起程出去行夜市了。



由於第一晚初來甫到又要掛住去買車飛,所以只在車站附近簡單逛了一圈(詳見之前的「台中篇」),特登留待這晚由日月潭返回台中才plan去夜市。本來諗住去逢甲,但可能朝早太早起身加上在日月潭行得幾金,感覺有點累,索性去較近的一中街夜市逛逛就算了,反正台灣個個夜市也大同小異,而且去一中街毋須搭車,只需徒步廿多分鐘就到。上圖是華燈初上的一中街夜市,也夠熱鬧吧!



夜市街邊檔來來去去賣的也是愛玉冰、苦瓜汁、蚵仔煎、胡椒餅之類,沒有意外驚喜,其他無謂野就更加係齋睇八卦下就算了。見行到咁上下,都係去食飯好過!最後見上圖喱間「好功夫飯廳」好似幾抵食,更重要係唔少本地人幫襯,應該無衰啦卦!上圖是餐廳的熊貓logo,唔知同功夫熊貓有無關,但店內就有唔少李小龍poster。



上圖為「白醬豬排意大利麵」(台灣人慣稱「白汁」為「白醬」),記憶中幾唔錯,連野飲約HKD $36,屬大瓜樂價錢。



仲叫了上圖喱個小食「炸彈花枝丸」(感覺上台灣食肆的菜式名稱總是怪怪的),HKD $14有6粒,食落其實是吉列花枝丸吧了!



仲有唔可以錯過上圖喱個「起司白醬嫩雞焗烤」(「起司」即「芝士」),記憶中味道也不錯,同樣不算貴,只需花HKD $35左右即有得食。左下是不太辣的「招牌香雞串咖喱飯」,叫得「招牌」感覺上一般都較「穩陣」,而且都係約HKD $30咋!食完飯見仲未係好夜,返酒店時途經台中公園,順腳行埋旁邊的Holiday Inn商場,其實都無乜特別野睇,反而中庭喱架老爺車吸引了基爾同佢影張沙龍。



回到酒店,又順便行去餐廳八下,又幾大幾靚喎!

沒有留言:

張貼留言