2012年9月18日 星期二

俄羅斯謎旅程廿九

去民居式餐廳食個餐,真的可以畀你一份「莫斯科尋常百姓家」的感覺?


之前行國民經濟成就展覽館行左足足成3個幾鐘,腳又累肚又餓的情況下都係快快趣趣去歎返個美味午餐先得!行行下街又見到一張Elton John演唱會海報,之前已經見過George Michael的海報,睇黎都幾多巨星來莫斯科開騷喎!



入到餐廳發現喱間都幾有民居feel,不過幫襯的顧客不多,只見bar台旁有對依泣中的男女,基爾當然不會去打搞佢地,求其四圍影下D裝飾布置先,都幾有懷舊feel喎!



其中一面牆上掛了一幅郊外風景畫,好有田園色影,令餐廳內的空間感突然太增。另一邊仲擺放了一個真人大小的士兵木偶,由於像真度高加上燈光昏暗,遠睇真係有少少似真人呢!



薯仔忌廉湯同燒雞扒飯算是不過不失啦!反而店內的陳設更吸引基爾,所以一食完就去四周圍參觀兼影下相,其中一個窗台前就擺放了古董衣車和打字機。



另一邊牆又掛了沙皇時代的俄國鈔票,已有上百年歷史,唔知依家會炒到幾貴呢?行行下去到隔籬的偏廳,竟發現原來仲有個偌大的桌球室,真誇張!



桌球台旁邊仲擺放了一個大輪盤,唔通夜晚喱度有得開賭?!不過基爾對賭無乜興趣,反而另一邊的這部古董唱盤更吸引基爾,聽餐廳侍應講個唱盤保養得唔錯,仲work架喎!



這間半民居博物館式的餐廳確實幾多野睇,值得慶幸係這個時段剛好太不多顧客,所以基爾即使周圍去影相都唔怕騷擾到人,至少同木偶士兵影相都唔駛同人爭位啦!



在餐廳搞搞震一大輪之後,又係時候起錨了。沿街行返出去,途中見到喱座幾靚的東正教小教堂,不過見佢無開門,就無入去睇。可能由於喱一區係住宅區,所以都幾多餐廳食肆林立,右下角喱間仲有個小亭院,入面的牆上畫了幅好靚的大型風景畫。



搭車去下一站的途中又經過了莫斯科河,由橋上這個角度看克里姆林宮的紅色圍牆,又似乎有另一翻味道,記憶中「瞬間看地球」鏡頭下的莫斯科,就是從這裏拍的。



莫斯科河實在太闊,一個鏡頭又點影得晒,唯有補拍多張對岸的風景照吧!如果有時間,在河岸兩邊逛逛相信也很愜意。



又來到河岸的另一邊,這處是莫斯科河的一條小支流,也是克里姆林宮的護城河,河邊是個寧靜的公園仔,唔少莫斯斯人一家大小會來hea下,又或者釣魚。公園裏除了有可愛的鴨仔雕塑外,仲有一雙雙真鴛鴦棲息。



護城河對岸就是克里姆林宮的另一邊城牆,仲可以遠眺部份城裏的建築物,配合水中的倒映,真情可以做一幅puzzle啦!

沒有留言:

張貼留言