2012年7月12日 星期四

Pancake Colours@銅鑼灣

山長水遠去到中央圖書館,當然不是齋睇古籍展覽咁神心啦!睇完之後,仲過埋去銅鑼灣金百利樓上的Pancake Colours開餐。


Pancake Colours的陳設裝飾幾有型格,每張椅子都很有designer chair味道

這間西餐廳基爾還是第一次來,店內裝潢華麗得來又有點玩古今藝術風格crossover味道。店裏的椅子是一大賣點,由維多利亞、巴洛克風格到馬賽克及現代簡約味濃的設計一應俱備,到底坐到梵爾賽天鵝椅、羅馬戰車椅、高達太空椅就要看看運氣,此外還有宮廷水晶大吊燈、星際蜘蛛燈等掛滿天花板,頗有點後現代feel。


餐湯只供應忌廉湯 / 北海道風味薄餅

當晚order的這個餐包括有餐湯+主菜+薄餅+美式拼盤+甜品,埋單計人均百幾都幾抵食!正常來說會有紅白湯選擇,但這晚竟只有忌廉湯。Pizza多是薄批,就選了上面這款,典型的9吋批,夠食!



main course總共有兩個,先來這味是三文魚龍利柳海鮮焗飯,唔錯!好耐無食過熟的三文魚柳,煎得幾香又不會乾爭爭



另一味係喱個美式燒原條豬仔肋骨配薯菜,感覺比上次食Ruby Tuesday那個好食同抵食;另外其實仲有一個美式拼盤,包括有七味薯條、美式雞翼及芝士腸,因為實在太普通就無影了



野飲方面基爾叫了上圖左這個黑白凍朱古力 / 右面兩個是甜品﹕紅豆綠茶綿綿冰同白朱古力綿綿冰



甜品方面基爾本來叫了法式焦糖燉蛋,怎知卻來了這個東西,細問侍應,佢堅持這就是法式焦糖燉蛋了,奇哉!基爾見識少,真係未見過咁樣的cream brulee囉,姑且筆一小匙羹試下,食落其實似tiramisu的蛋白質感,算啦反正都幾好食,就唔再叫佢換了!究竟喱個係cream brulee定係tiramisu?至今依然係一個謎!
 
Pancake Colours
銅鑼灣紀利佐治街1號金百利廣場4樓

沒有留言:

張貼留言