2012年7月17日 星期二

泰好@鯽魚涌

很久沒出去食晏,最近這個周六有空檔,一於唔帶飯出去食下野。同事食過喱間泰好的泰菜唔錯,唔駛諗一於去試試。



由於費事同人逼,一般都不會lunch peak hour出去食,如果等到2點後下午茶時段仲平D,可樂而不為!上圖右是唔錯的一味青咖喱雞撈檬($30),如果最高是5隻辣椒,喱味都有4隻,雖然基爾唔太食得辣,但都覺得幾好味!



再來一個酥餅配咖喱汁($20),之前去重慶大廈食果D都唔夠喱個好味,而且價錢平一大截,抵食!右為香草雞肉碎飯($30),飯只是普通白飯,但肉碎就幾多泰國香料,喱味辣度只有1隻辣椒,完全唔食得辣的都可應付。



最後加多個咖喱牛腩飯($39),喱味貴少少係因為佢唔屬於下午茶餐,不過即使係正價都唔算太貴,味道就average啦!最後連飲野同加一埋單計都係$125,人均40蚊左右真係抵過食大記和美記呢!
 
泰好 Thai Best Restaurant
鯽魚涌海光街7號地下6號舖

沒有留言:

張貼留言