2012年6月28日 星期四

風從寶島來@日月潭

如果碧潭再玻璃些,就可以照我憂傷的側影
如果蚱蜢舟再蚱蜢些,我的憂傷就滅頂
八點半。吊橋還未醒,暑假剛開始
夏,正年輕



懶文藝的一個引子之後,回應返之前講的究竟係咩「特別任務」!由於日月潭到了晚上都無乜「蒲點」,很早就反民宿訓覺了,早訓的後果當然係早醒啦,加上基爾叔叔喱D年紀大唔訓得多,結果5:00am天未光就醒了。之前聽過「日月潭日出」是台灣十景之一,當然不可錯過,梳洗後6:00am前就出發。



剛過破曉時份的水社碼頭完全係人影唔多隻,連晨運伯伯嬸嬸都唔見,四周除了有同基爾一樣早起的雀仔之外,就只剩下日月潭整片寧靜世界!



再去行多一遍涵碧步道和梅荷園吧,反正步道不太長,正好可作基爾晨運之用。唔行由自可,一行先發現,晨曦中的日月潭真係靚到「tum」一聲……



湖面泛起了一層水霞,平靜得恍如仙女的鏡子,與之前去過的日本大正池有得比!也可能由於昨晚下過雨的關係,四周的空氣也格外清新,深呼吸一啖都充滿負離子,若住多幾年可能命都長D!



睇完湖中仙境之後又慢步返去民宿食早餐了!唔係講笑,雖然已經行左大半個鐘,但大街小巷仲係在睡夢中,只見到上圖右正駕著電單車返工去的哥哥。左上圖是民宿的後園,可在這裏食早餐;左下圖是民宿外一幅仿邵族的浮雕壁畫。

沒有留言:

張貼留言