2012年5月10日 星期四

和昌大押登高懷古@灣仔

行完一輪百年校園古蹟之後,本來諗住去canteen tea一tea,點知原來快樂不知時日過,已經過左下午茶時段,都係搭車落返灣仔睇下有乜好野醫肚。



落車後忽然醒起之前都想去參觀下另一灣仔古蹟,反正時間尚早,不如就先去遊一遊這幢戰前唐樓吧!



基爾相信有去過灣仔的大多都會路經過和昌大押,不過平時就多數只在樓下過馬路時望一下,好少會行上去,今次基爾一於上去八卦下。唐樓正門有條又長又窄又斜又黑鼆鼆的樓梯,戰前唔少灣仔舊唐樓都係咁,上到去見電梯口旁邊仲有長古董戲院椅添喎,莫非等電梯時可以坐下?!



和昌大押連地下及天台計,其實只有4層,上到天台才發覺原來比想像中開揚,修葺成一個小花園咁都幾靚,在這裏開陽台派對最適合不過了!



可能對出就是莊士敦道電車路和修頓球場,所以雖然旁邊有不少高樓大廈但景觀尚算開闊,一點也不會感到侷促。當日除左基爾外,都仲有唔少人上來影下相。



平時由街下面望上來就多,喱次都係第一次由這裏天台俯覽灣仔風景,又幾特別喎!和昌大押確實係好值得保留。



搵返張灣仔老照片來「新舊對照」一下!相片中間那幢就是昔日的和昌大押,其實50-60年代莊士敦道電車路這一帶仲有好多舊唐樓,全部都是只有三四層高,非常整齊,不過今時今日就只拆剩和昌大押。



天台小花園的牆上掛了不少和昌大押的老照片,見證了灣仔今昔的風貌。另一面的告示牌寫住其實天台是向公眾開放的,不過唔係咁多人知,以為一定要有幫襯酒吧先可以上去。



和昌大押這幢舊唐樓現時已變身成為西式酒吧餐廳The Pawn(都係沿用「典當」名稱),而和昌大押當舖則移師往隔籬大王東街繼續經營。



The Pawn咁高消費,基爾當然係無去幫襯啦,近近地都係行返過去修頓那邊食波士頓吧!數數手指真係唔記得有幾多年無幫襯過喱間老牌餐廳,記憶中對上一次都只係食鑽石山荷李活果間分店(執左N年)。



依家做食肆其實都好難撈,整間餐廳都只得四五個侍應,相信廚房也一樣踢晒腳,叫了個鐵板餐結果都要等成十幾廿分鐘先有。見咁得閒就拎返剛才買的校園紀念品出來睇下吧!喱個file用了Mainbuild的古董地磚花紋來設計,非常有心思……等左好耐的豬扒鐵板餐和龍?柳終於上台,豬扒果個唔太特別,志在sa下,但條龍?魚就有少少驚喜,本來以為只是食開那種雪藏剩肉一條,點知原來係原條有頭有尾咁上,仲幾大條添!



食飽hea坐一陣之際,無意間留意到台面張紙先發現,原來喱間餐廳已經開業了四十幾年,可算是老字號了,唔知有無blog友在1966年佢開業時來幫襯過呢?!

沒有留言:

張貼留言