2012年5月21日 星期一

俄羅斯謎旅程廿四

原來除了香港人愛排隊之外,莫斯科人竟然都係「龍」的傳人?


歐洲城市的街頭經常見這種大圓柱廣告 / 克里姆林宮外的市容也有很典雅

在克宮裏逛了整個上晝已經有點累,個肚仲打緊鼓,原來早就過了中午,還是先去覓食吧!沿路走過莫斯科市中心一帶的大街,其實市容都幾靚!


來到這間佈置幾有住家味道的餐廳 / 街上見到這架車上的廣告幾有趣,唔知賣乜架呢?


等食的時候,先在餐廳裏四圍貢下影下D陳設吧!喱間餐廳唔知係咪由昔日蘇聯時代的莫斯科民居改建而成,很有懷舊味。


有60-70年代風味的組合櫃、衣車和打字機


餐廳裏面除了有很傳統的木餐台和椅子之外,仲有唔少古老家具,包括木造的組合櫃、花瓶擺設,還有好耐無見的打字機和衣車,連放在餐台上的茶壺也很似古董。


麥包浸羅宋湯 / 薯仔炆雞肉


其實過左咁耐都唔太記得果餐食左咩,不過睇返D旅行相,當中就有喱兩味常見菜式,包括有羅宋湯和薯仔炆雞肉。俄國人習慣飲的羅宋湯,比香港茶餐廳慣常飲到的或罐頭湯果隻都要清一點,至於薯仔幾乎是每餐必備。


大街上好多人排長龍喎!搞咩呢?


食飽飽又出去行下,咦~~~咦?!乜喱度咁多人排隊?莫非有野派?應該唔係好似以前蘇聯時代咁排隊買麵包吧!


條長長的人龍實在不見首也不見尾 / 街上仲有差人維持秩序 / 繞過去花園後面八卦下


原來成村咁多人係來喱間教堂參觀,唔知係咪喱日教堂裏有特別的彌撒呢?!所以咁多莫斯科人來排長龍入去做禮拜。


哦~~~原來係黎喱度!


喱間教堂在莫斯科原來非常出名,叫做「救世主大教堂」,豎立於莫斯科河畔已經有百多年歷史。不過見佢整座建築物外表都好新淨,又唔以有成百歲喎……原來裏面係有段故的!


嘩~~~~仲未見龍尾 / 行行下在街上見到這種古老的電動巴士,以前北京和上海也有


話說原來早在1812年俄國人擊退拿破崙大軍後,沙皇亞歷山大一世下令在莫斯科河畔修建一座宏偉的大教堂,以感謝救世主基督「將俄羅斯從失敗中拯救出來,使她避免蒙羞」,並紀念在戰爭中犧牲的俄羅斯人。


救世主大教堂外的莫斯科河大橋上有對情侶在依泣中 / 在橋上遠眺莫斯科河兩岸靚景,左邊河畔有座高達200米的彼德大帝乘帆船銅像,是莫斯科地標之一


Cathedral of Christ the Saviour
The Cathedral of Christ the Saviour is a Church in Moscow, Russia, on the northern bank of the Moskva River, a few blocks south-west of the Kremlin. With an overall height of 105 metres (344 ft), it is the tallest Orthodox church in the world.


莫斯斯河上有不少觀光船來往穿梭 / 大橋上精巧的雕花欄杆 / 橋下的人龍好似無乜郁過


教堂後來足足建了70多年,到1883年5月26日沙皇亞歷山大三世加冕同一天才正式竣工。當時該教堂是俄羅斯全國以至全世界最大的東正教教堂,並成為全俄羅斯東正教普世大牧首的主教堂。


從莫斯科河大橋上遠看非常宏偉的救世主大教堂


可惜到了1919年10月革命後,俄國東正教會所有財產被沒收,救世主大教堂也被查封,1931年俄共還議訂於大教堂原址修建龐大的蘇維埃宮,其後大教堂的鍍金圓頂、十字架、銅鐘、上層柱廊和基座上的浮雕被陸續拆除,教堂的銅門、壁畫、壁板、大理石雕塑、吊燈和大批東正教法物也被拆走,殘餘建築甚至被炸毀。不過由於後來經濟不景資金匱乏,加上莫斯科河氾濫及二次大戰爆發,蘇維埃宮最終都只是空中樓閣無法建成,50年代大教堂地基還曾改建為公眾泳池。


遼闊的莫斯科河 / 救世主大教堂下面的大花園


現存的救世主大教堂其實是於90年代蘇聯解體後重建的,從資金籌措到工程完成足足用了10年時間,1996年先舉行了祝聖典禮,至2000年8月才告竣工,唔怪得咁新淨啦!


彼德大帝銅像遠看很有自由神像的氣勢 / 莫斯科河大橋的巨型花崗石橋躉

沒有留言:

張貼留言