2011年6月6日 星期一

嘉道理聽鳥賞花:中@錦田

唔怕悶的blog友,又黎跟基爾去行嘉道理農場啦!今次「中篇」繼續主力去睇睇唔同的奇花異卉!


長在大樹幹上的附生植物「鹿角」,在花墟也有售 / 靜聽潺潺的小溪流水聲

深林裏除左有唔同品種的參天大樹之外,只要留心睇一棵棵有基爾條腰咁粗的巨樹幹上,仲有好多附生或寄生植物,例如這種叫「鹿角」的附生植物,之前逛旺角花墟時也見過有得賣,但當然不及嘉道理這裏天然生長的咁翠綠咁宏偉,成叢的長在粗大樹幹上,像小鳥依人,外形似鹿角的葉面,姿態也格外美!


好靚呀喱朵蘭花,好清純脫俗出塵的感覺

全程睇咁多種花,最難忘的當數喱一株蘭花!向來覺得蘭花好難種,天然的蘭花在香港更難得一見!這次來到嘉道理遇上喱朵白瓣襯藍紋的蘭花,基爾就覺得超塵脫俗得像仙子般美,它還有個很好聽的名字——新瑪麗雅蘭!


幽曲小徑,很有尋幽探秘feel / 密林蔽天,彷似走進一個大山洞一樣

邂逅了清純的野蘭花「瑪麗雅小姐」,與它溫泉繾綣一輪兼拍埋寫真之後,雖有點依依不捨,都要say goodbye繼續往山頂進發了!上山的小徑兩旁長滿芳草,部份要撥開才能繼續前行,好彩係基爾醒目早已全身噴滿蚊怕水,仲加埋貼了蚊貼,才不至於成為草蚊的大餐(但其實手臂都被嘴了幾啖)!


初夏也欣賞到紅葉? / 一線藍天

除了要力拒蚊蟲的親吻外,山徑一帶其實也很潮濕,所以縱使有大樹遮蔭不怕曝曬,但由於濕度高,走了大半小時已經汗流浹背,好彩帶定大樽水!


行了個多兩個鐘,終於接近山頂了 / 很喜歡這株粉紅色的迷你岩桐,好嬌俏可愛

行到身水身汗之際,終於又見到無敵開闊大靚景!極目遠望,近處一帶的低矮小村屋應是錦田八鄉吧!左方一條長直的跑道相信就是石崗機場,稍遠的高樓大廈就是天水圍新市鎮了!最遠那片若隱若現的「飄渺峰」是深圳灣對面的蛇口……睇完景再去拈花惹草,喱棵粉紅色的迷你岩桐很嬌俏,與「瑪麗雅小姐」的隱逸仙風氣質又是不同style的美態。基爾其實對迷你岩桐的認識不多,大都是從費師傅的blog裏見過,但這種粉紅色的野生品種就從未見過,很是可愛!


石斑木,係咪有石斑味架呢? / 千鈞一髮間拍下了這幀「山林中的一輛車」

親吻過「俏岩桐小姐」之後又繼續上路!雖然山頂就在咫尺之間,但正所謂「望山跑死馬」,迂迴的山路確實要花不少勁才能征服!下次如果再黎,都係早少少搭shuttle bus上山為上策!不過話說回來,搭車又未必可以邂逅到山野間一眾千嬌百媚燕瘦環肥的「靚女」吧!


貴人出門招風雨,密雲又黎料 / 又見情人菊 / 係咪叫基爾快D走回頭路去避雨呢?

唔知係巧合定咩?!近排寫blog經常寫到落湯雞事件,莫非基爾真係貴人出門招風雨?不過今次係有備而來,已帶定傘,個心都定D!雖然見烏雲逐漸結集於頭頂的一片天,還是鼓起決心繼續去「攻頂」,絕不會退縮半步!


嘉道理上山的路段中,這個髮夾彎也很出名,好多人來到都會留影

嘉道理上山的斜度其實都幾急,如果不是爬天梯小山徑的話,就是走這類迂迴的髮夾彎行車大道!走行車路其實無行天梯咁斜咁辛苦,但就無咁多天然風景睇喇!不過,喱個髮夾彎在嘉道理裏也很出名,不少龍友都愛來此獵影!


樹立在髮夾彎旁的世界名城方向標距柱 / 純白的美人蕉 / 小心車親小鹿斑比

在髮夾彎馬路旁邊仲有喱條不銹鋼鑄造的世界名城方向標距柱,坎培拉、維也納、慕尼黑、倫敦、曼徹斯特、首爾、新澤西、斯德哥爾摩……等全部有齊,check下D「海外幫」blog友究竟依家在邊個方向至得!


久疏戰陣,行到腳軟 / 「黃素馨」咁似人名 / 又遇上另一位純美淨白兼帶點嬌媚的花姑娘

就黎行到山頂之際,忍唔住又要暫時停下腳步,因為又遇上另一位絕色花姑娘喇!純白色的花瓣裏竟然萬千株花蕊伸展出來,好似穿上了純白婚紗的靚新娘,忍唔住要行埋去結識下佢,順便一親芳澤!


原來這位美艷新娘叫做「愛神木」,連名子都浪漫過人 / 整棵樹其實都幾高大

這位穿上純白婚紗的靚新娘原來是來自Aegean Sea的愛神木,原生地希臘土耳其一帶的海岸,是典型的「拉丁洋妞」,移民來到香港之後也適應了四周的氣候環境,生得都好大棵,小小的花朵,遠看就像滿天星……(待續!)

沒有留言:

張貼留言