2011年4月6日 星期三

新南苑海鮮飯店@觀塘

連續食左幾次潮州菜後,喱次轉轉風格試下食大排檔,值得一提的是這次出巡搵食的地點,對基爾來說也是一處既熟悉又陌生的地方。



曾幾何時有一段長時間基爾幾乎每天都在這區蹓躂,對這裏的陳年茶餐廳、街邊魚肉燒賣粉果小食檔、街市腸粉粥檔、牛腩雲吞麵檔、大記麥記快餐店都很熟悉,不過仁愛圍這一帶的大排檔以往路過居多,這次還是第一次來。



這裏睇落好似有幾間店,但其實大部份都是新南苑。聽聞這裏的早茶在凌晨時份已開檔營業,不過始終是夜市較熱鬧。由於大部份係露天席,所以如果係大熱天時或雨季都係咪搞,好似依家咁仲涼涼地都仲有得傾!



這次叫的菜式其實也不太特別,有琵琶豆腐、海鮮粉絲雜菜煲、葡國雞同炒清菜等幾味,所以就無謂詳細講了,其實最主要係想重溫那種幾乎已遺忘了的大排檔風味吧,畢竟今時今日香港地已不多見了!
 
新南苑海鮮飯店 Sun Nam Yuen Restaurant
觀塘仁愛圍8號華義樓地下A&B號舖

沒有留言:

張貼留言