2011年2月20日 星期日

潮客@北角

兔年伊始又來米G蓮開餐,頭炮率先將條利伸去地頭的潮客,當然又係揀下午茶時段去,一來平一點,二來又唔駛同人逼,正!


潮客(Chao and Hak) / 炸芋絲卷(Deep-Fried Taro Rolls) / 海鮮卷(Seafood Roll)

基爾唔係潮州人,對潮菜其實也只屬一般,不太特別偏好。早前已幫襯過同區另一間米芝蓮一星的阿鴻小吃(詳見﹕米G蓮食探出巡:17),這次又來試試喱間潮客,聽同事講唔錯,於是唔帶飯,又跟大隊去食好野。


滷水鵝片併墨魚(Marinated Goose & Cuttlefish Slices) / 蘿蔔絲酥餅(Radish Pastry)

由於有老細請,所以都叫左唔少野,不過由於掛住食(唔執輸的心態),所以都唔得閒樣樣影,只影了當中部份基爾覺得唔錯的點心菜式,例如上圖左的滷水鵝片墨魚,基爾就覺得比米芝蓮一星的阿鴻小吃更好味,仲有滷水豆腐和翠肉瓜墊底,兼且又夠大碟,一大班人食都夠分。至於外型脹卜卜似十足煎堆的蘿蔔絲酥餅,外皮脆脆的,口感很特別。


鮑魚燒賣(Steamed Pork Dumpling with Abalone) / 窩貼(Pan-fried Dumplings)

這裏招牌寫的雖然係潮菜,但也fusion味十足。平時食燒賣,平的有魚肉燒賣,貴的也有魚子或蟹皇燒賣之類,但這次就第一次食鮑魚燒賣,原來都幾唔錯,鮑魚同豬肉味道幾夾。長長的鮑魚片撻在燒賣上,睇落還有少少似壽司呢!


紅豆蓉及奶皇水晶包 / 花生鳥結糖 / 滷水豆乾 / 麻辣牛肉片 / 芝麻酥

記憶中同場仲叫了麻油炒麵、碗仔翅、菠菜餃、咸菜豬肚湯、灌湯小籠包、鮮蝦腸粉……但奇蹟地竟然全部掃清,只留下半片芋絲餅,取「有餘有剩」的意頭!最後來一籠水晶包,紅豆蓉及奶皇餡同樣不太甜,好食!埋單幾錢當然係唔知,但日後不妨都再來「慶功」。捧住個肚返公司發現竟然仲有小食作餘慶節目,大堆的零食恍如一座小山,原來是大陸同事來港的手信。花生鳥結糖同重慶滷水豆乾都唔錯,麻辣牛肉片基爾無食,但聽同事話就最好味,而且最快畀人掃晒!


迷你蒜蓉包(Garlic Bread),只售$2.5

最後再來一包唔太關事的迷你蒜蓉包,這包野其實係基爾媽早前在W超市的特賣雜價攤買回來的,佢聽其他師奶話好食,所以就姑且買兩包回來試試(聽佢話其他師奶係「狂掃」的,非常誇張)!基爾先睇睇個包裝袋,上面的expiry date見係年底,都無咁驚,再仔細研究下,原來係made in Philippines的(基爾媽話又唔見有菲傭掃貨喎),仲寫明係「No added MSG」!真係咁健康?打開後見佢果然係似一小片切片的迷你蒜蓉包,就咁食味道有點似Twisties,基爾比較鍾意在早餐時放入鹹麥皮或海鮮忌廉磨菇湯裏一併食,有點似食粟米片的感覺,幾正!
 
潮客 Chao and Hak
北角健威坊地下上層U26號舖

沒有留言:

張貼留言