2011年2月2日 星期三

芝麻湯丸

「過年三部曲」郁完個口同對腳之後,都係時候要郁郁手……好似好耐無煮野,就揀樣簡簡單單的玩下。相信好多人都會在冬至或新年搓下湯丸,依幾日天寒地凍食返碗暖笠笠的湯丸,確實係幾正的!



搓湯丸太容易,相信好多人都識架喇!所以都唔詳細講steps,大家睇相自自然然就一定領悟到。唔講咁多即刻開波!

Step 1﹕湯丸主要由糯米粉搓成,先倒粉在盤中,再分段加水搓成粉團一舊。
Step 2﹕由於基爾最鍾意食芝麻湯丸,所以一早就準備好磨成粉的黑芝麻,只需加少少砂糖同黑芝麻粉撈埋就搞掂。
Step 3﹕搣一小團麵粉,先搓成小圓餅狀,再加入黑芝麻糖粉做餡。




平時嫌麻煩,可能通常只會求其在P記或W記超市買利川就算數,反正人少又唔食得多,都係要等大時大節先肯花時間搞一大餐。不過整完後立即就發現私房製的比街買的無咁甜,因為可以自己控制糖的份量,健康得來又合口味,正!

Step 4﹕仔細包好黑芝麻糖粉後,再搓圓佢,成為乒乓波狀。
Step 5﹕煲定一煲糖水,份量以浸過所有湯丸為宜,糖水以一塊片糖煮成。
Step 6﹕最後滾起一陣就食得啦。




黑芝麻湯丸是基爾的至愛,今次只集中搓喱種餡,食時一咬開就成口感受到黑芝麻醬爆的香口刺激感;另外若鍾意食花生餡,也可加入花生醬;之前也包過最古典的片糖餡一粒,同埋最前衛的朱古力,味道同樣非常唔錯!同場加送一條燒肉,佢其實同湯丸完全無關,只不過同樣係做節常客而已。問基爾媽喱條燒肉駛唔駛$40,點知即刻就畀人鬧「十八歲仔唔知米價」!喱條肉竟然要成八十幾九十蚊,犀利!!!依家D錢真唔見駛,都係學多幾味撚手菜傍下身為上了……

2 則留言:

  1. 哈哈 , 你真係唔知米價 , 今年餸菜仲貴得利害呀 !
    話時話你幾叻喎識搓湯丸 , 因為我從未搓過的 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年的送菜物價實在貴了很多, 喱篇已經係2011年寫的了
      搓湯丸其實都幾方便就手, 做冬時不妨試下玩下啦^^

      刪除