2011年1月17日 星期一

泉章居@旺角

臨近過時過節通常都係開餐高峰期,近排又去邊度做食探?今鋪不如就一炮過摷返晒D相出來講晒佢,寫返個精華版「為食一條街」!


泉章居二至八人餐單 / 左起﹕京蔥牛仔骨、海鮮豆腐羹、蟹肉扒豆苗、霸王雞

先講泉章居,旺角店由於近火車站,所以都去過幾次,這次則第一次來銅鑼灣廣場店,感覺好似無旺角店咁靚,可幸係唔駛排太耐隊!晚市有二人、四人及八人餐供應,這次叫了二人餐($158),一湯兩菜都ok抵,而且有幾十樣菜式揀,就好似剔點心紙咁方便。唔夠飽再叫了京蔥牛仔骨,卻反而麻麻,少韌!


旺角八哥拉麵 / 意大利葡醋雞扒拉麵 $42

始創隔籬喱條街有好多野食,早前路過又見喱間新舖,即管入去試下。入到去坐低睇menu,見價錢平過味千少少,但選擇不算太多,就點了意大利葡醋雞扒拉麵+蕃茄湯底。據桌面的雜誌剪報介紹,該店是用日本機日本麵粉製麵,但食落麵質同湯底都只屬一般,幸好有塊香軟的葡醋雞扒拉返高少少分數。


介紹日本機日本麵粉製麵的剪報 / 八哥炒飯 $48 / 泰好味炸魷魚鬚 $28

記憶中以前喱度好似都係拉麵店,喱一帶的食肆競爭其實都好激烈,經常執完又開開完又執。見老闆娘不斷在門口招客,似幾有熱誠,希望佢做得住。同場仲叫了八哥炒飯(帳單上打的是日式橫綱炒飯,可能是原名),同埋炸魷魚鬚,後者基本上可以不試,也不知「泰式」在哪裏?!


Theme Cake朱古力蛋糕,中間兩層黃色的是橙吉士

平時睇Theme Cake傑作就睇得多,每次都精雕細琢巧奪天工,令人嘆為觀止,如果說這是藝術品也絕不誇!喱次終於有機會試試其內涵,梗係拿拿林襯新鮮切黎食,果然同外貌係成正比的,同事食之前忍唔住先同佢影張靚仔相。其實基爾對整蛋糕可謂一竅不通,感覺上比一般煮飯炒菜還得要多花心思,簡直要封餅王F做偶像,唔怪得接單接到手軟。Anyway,加油+生意蒸蒸日上快D開舖!


沙田大圍客香村 / 羊腩煲 / 蝦子柚皮

放工後一枝箭標去大圍,就係為左食喱餐「夜茶」。其實之前睇電視都有介紹過,剛巧友人提議去,基爾就樂於做和議人。由火車站出去穿過幾條街就到,不過由於時間尚早,暫未供應夜茶點心,反正天寒地凍就先來個羊腩煲邊爐吧!


清炒豆苗 / 羊腩煲邊爐用的腐竹和肥牛

喱間店果然係越夜越旺,初來時還只有4、5台客,10點後就爆滿,連門口都擺埋台,連埋附近幾間店一齊,場面都幾熱鬧。單叫羊腩煲當然不夠食,於是再加碼叫了腐竹和肥牛,為健康起見還有生菜和豆苗,現正當造的豆苗幾正!


乾蒸燒賣 / 馬拉糕

話明黎飲夜茶,最後點都要叫少少點心試下。由於點心要10點後才上市,食完羊腩煲邊爐後其實已飽了七成有多,為免太飽訓覺不太健康,所以只點了燒賣同馬拉糕做「甜品」,最終都係捧住個肚走!p.s.席間知道友人剛遞了信,但願佢快D搵到一份唔駛臨時冇大假放的高就……
 
泉章居 Chuen Cheung Kui
旺角奶路臣街33號依利大廈2樓及地下E號舖

八哥拉麵
旺角西洋菜南街234號地鋪

客香村
沙田大圍積存街34-36號

沒有留言:

張貼留言