2010年12月6日 星期一

人棄我取遊世博:12

行下行下歐洲區展館其實都已經七七八八,要排的又無乜心機去排幾粒鐘,於是行上天橋四圍影下就準備結束喱個閃電歐洲之旅。


歐洲聯合館隔籬的阿塞拜疆館 / 行人天橋上遠眺匈牙利館

首先見到有3D風景影片睇的阿塞拜疆館,門前遊人依舊絡繹不絕。其實唔太明阿塞拜疆、阿美尼亞、格魯吉亞這些中亞國家點解會變左歐洲國家,據介紹阿塞拜疆館又係力sell千百年來扮演絲路橋梁的角色,相信同之前睇過的吉爾吉斯、塔吉克等展館也是大同小異吧!再行前又見到用了1000條木柱包圍著的匈牙利館,這些大木柱一半是固定的,一半是可動的,固定的高8米,可動的則高3.5米。據稱木柱會隨音樂旋律上下起伏,非常奇妙,但當時行過又唔覺佢會郁!


挪威館也是以樹木為主題 / 在天橋上遠眺荷蘭館

行無耐又見到挪威館,它由15棵巨樹模型拼砌而成,原材料來自木頭和竹子,可在世博結束後循環再用,非常環保。巨樹由5米到15米高低不一,營造出錯落有致的空間,將訪客引入挪威的自然地貌……入唔到就睇下展館外貌算數!在橋上也可遠眺荷蘭館,之前看簡介知道佢有一條長約400米的8字形「快樂街」,連接20間獨立小屋,每間小屋就是一間小展廳,走近看也見到遊人在館內走來走去,不過要排長龍就no way啦,實在花不起時間!


紅色的克羅地亞館聽聞無甚可觀 / 立陶宛館靈感源自含苞欲放的花蕾

好喇行咁耐天橋就由喱度落返地面先,睇下仲有冇滄海遺珠。落橋位左邊有間紅噹噹的展館,走近睇原來係克羅地亞館。據簡介館內牆上有10座幻燈機,介紹克羅地亞人的城市生活面貌,原來領帶也是發源自這國家,館內紀念品商店會出售特色的領帶和女士披肩等,不過由於之前見blog友寫話無野睇,所以無入去。再行又見到立陶宛館,唔知門口排長龍的同胞知唔知立陶宛在哪裏呢?Anyway,咁多人都係掠門而過算了。


俄羅斯館頂部的鏤空圖案是俄國傳統雕花裝飾

其實之前沿天橋行咁遠,最主要係想去搵搵俄羅斯館,因為之前睇blog友介紹話俄館會有意外驚喜,所以專程走到歐洲區的邊陲,希望入到俄館睇下。單睇外貌,12個白色「花瓣」塔樓已經很有特色,外形設計類似古代斯拉夫人的小村落,據聞夜晚還會變成黑、紅、金色。再行去隊頭問下D小白菜義工大約要排幾耐,佢話要3粒鐘以上!好,走後門繞過後面間餐廳入去睇下,間餐廳有D拍烏蠅feel,店員見基爾裝裝下就出來招呼,話如果幫襯可以免排入館云云。再望下餐牌先,嘩!二人餐都要成4、5舊水人仔喎!當堂投降,立即打退堂鼓。



鑑於在歐洲區大部分展館坐底要排兩、三個鐘的關係,實在太無癮,一於殺過去隔籬的美洲區睇下,希望果邊人氣無咁勁,可以偷雞入到幾間館參觀下啦!欲知後事如何,當然又係要稍等下回分解!

沒有留言:

張貼留言