2010年11月3日 星期三

阿鴻小吃@北角

繼續又黎講飲講食!不過今次講喱間係堅少少的「阿鴻小吃」,佢主要「堅」在兩方面﹕其一係佢去年拎左米芝蓮一星;其二又係在門前經常圍左成村人在排隊等位!


米芝蓮一星的阿鴻小吃,店內店外都係逼爆感十足

其實早在幾個月前已經諗住去試試阿鴻小吃,點知黎到一見佢門口果條「巨龍」,立即就要打退堂鼓,上次在「添好運」等位等左4粒鐘仲未知驚咩真係!況且如果係食lunch的話又點可以排成粒鐘咁耐,排得黎都夠鐘返工啦!


芥末雞腳跟 / 鹵水蛋

好喇!喱次再的起心肝去幫趁,完全都係多得友人拍心口答應去做排隊先鋒,好彩多得佢咁低得諗,基爾先有機會食得成喱間米芝蓮一星食店,然後先有機會直擊畀大家睇下到底佢有咩咁巴閉。聽友人話其實阿鴻小吃已經開左幾年,依然係其門如市。不過在它開業前,和富道喱一帶係烏蠅唔多隻的,食店開一間執一間,到阿鴻小吃開檔後先至帶旺晒成條街云云,喱次去到仲見到D名人暗星添!


鹵水鴨舌 / 鹵水豬耳

到底阿鴻小吃係食咩菜架呢?無錯,就係潮州鹵味打冷。基爾唔係潮州人,對潮州鹵味亦無乜特別偏好,以往總感到潮州菜味味都係鹵水,好似只有一種味道咁,部分食店的鹵水甚至調校得不是太鹹就是太淡,而且菜式好多時都偏肥膩,所以很多時出街都未必會光顧潮州菜館。不過既然今次黎到阿鴻,點都要試試佢幾味撚手經典菜式。


鹵水鵝片 / 牛展撈麵

結果叫了上面喱幾味,先講鹵水蛋,其實係無乜特別的,叫做OK入味咁啦!比較令人醒神的是芥末雞腳跟,初頭基爾都唔知係乜,以為係類似白雲鳳爪之類的菜式,當拎到上台時發現成$45蚊竟然只有一個小遮喱杯咁丁dur,果然係好矜貴,食落就爽爽地,一口一小塊,無骨,仲有少少黃芥辣的酸辣味道,幾正!一隻雞只有兩隻腳跟,而且製作上應該幾繁複,所以賣到咁貴都唔出奇。至於鴨舌就無揀全隻果種,怕食得麻煩,只點了前半截果隻,但都OK好食。鹵水豬耳則夠爽脆,但稍嫌似乎花生多過豬耳。另一味鹵水鵝片雖然比較肥膩,但都食左幾舊,唔太韌,夠入味。由於驚唔夠飽,所以再叫了招牌撈麵同牛展撈麵,之前都聽聞黎喱度一定要食撈麵,果然係名不虛傳,麵質爽口彈牙得來,鹵水和麻油味也夾得恰到好處。埋單計每人也只是$130,以米芝蓮一星食店來說算是抵食之選,而且菜式水準在眾多潮州鹵味店之中,都算係首屈一指的。
 
阿鴻小吃 Hung's Delicacies
北角和富道84-94號銀輝大廈地下4號舖

沒有留言:

張貼留言