2010年11月1日 星期一

白汁海鮮磨菇燴螺絲粉

由於學藝未精,之前整黎整去都係D簡單的甜品,貪佢容易整又唔花時間!不過為了向成為「港版JO」的目標進發,今次點都要試下正正經經去煮一味野先得。一係唔整,一整就要整鋪勁D!搞乜咁勁呢?咪就係下面喱味中西fusion菜囉!



話時話都係唔好bold到咁大以免大家失望!其實都一樣係D簡單野黎,名堂就係「白汁海鮮磨菇燴雜菜蟹柳芝士肉腸螺絲粉」,係就係長左D,不過都算幾襯基爾吧!所指的係喱度一向作風都興長篇大論架啦!唔講太多廢話即刻開工……其實材料都好簡單,我諗好多人屋企都會有,唔駛勞師動眾去買,包括﹕一大包螺絲粉、一包有齊紅蘿蔔粒粟米粒同青豆的雜菜、幾條蟹柳、芝士腸、大肉腸等等,加咩真係按個人口味喜好適隨尊便順手拈來就可以了,非常freestyle的創作!

Step 1﹕先解凍所有材料,紅蘿蔔粒粟米粒青豆雜菜可以先放入水內微微煮滾稍稍煮林一點就OK,可撈起備用。
Step 2﹕雪到硬繃繃的蟹柳芝士腸仔大肉腸之類的亦可先放入小水盆裏解凍,然後全部切成短度或粒狀。
Step 3﹕等緊材料解凍的時間也不是只矯埋雙手等運到,而係可以煮一煮D螺絲粉先,由於螺絲粉一般麵身比意粉、通粉或蜆殼粉果D較硬身,要煮大約15分鐘左右才會變林,煮好之後可以先隔水用碗裝好;蟹柳腸仔亦同樣可以先出出水再撈起隔水備用。



Step 4﹕搞掂左螺絲粉同材料之後就要拿拿林開始煮個白汁。基爾咁懶當然唔會咁神心慢慢走去調校個白汁啦,求其隨手就找來喱罐Campbell's的海鮮磨菇湯咪算囉,乾手淨腳又好味!
Step 5﹕平時煮這個海鮮磨菇湯時,份量大概係一罐湯漿加一罐水;不過今次煮喱個白汁當然就唔可以太稀,大約一罐湯漿只能加五分一罐水,否則煮到天光都未收乾水。
Step 6﹕由於添加的水份較少,所以要用筷子先將水同湯漿仔細攪勻,以免凝結成一舊舊粉就不好食了。




Step 7﹕好喇!最後埋尾段階都好簡單,就係將所有野撈埋一碟就大功告成!
Step 8﹕可以將白汁倒落一個細煲度,再將所有雜菜蟹柳芝士肉腸通通倒晒入去攪勻並煮至滾起,就可以淋落去螺絲粉度即刻食得。
Step 9﹕不過基爾通常會連螺絲粉一併倒進煲內,一來可以同白汁和配菜攪在一起加均勻;二來螺絲粉可以先吸收一點白汁,會更林身更好味道。




最後奉上基爾的「秘製新作」製成品﹕白汁海鮮磨菇燴雜菜蟹柳芝士肉腸螺絲粉!重點係所有配料要與螺絲粉融為一體,同時白汁要全部沾在螺絲粉身上,絕對不能汁還汁粉還粉,這樣才算合格!可能有blog友喱個時候會質疑﹕搞咁耐咪又係一碟白汁燴螺絲粉~~~Fu咩sion菜丫!~~~冇錯,大家有冇留意係碟邊仲有幾舊鼓油雞,係基爾媽臨時斬料加上去的,所以喱味菜式正確名稱係「白汁海鮮磨菇油雞燴雜菜蟹柳芝士肉腸螺絲粉」,問你服未!

沒有留言:

張貼留言