2010年9月22日 星期三

Bistro Lobby@鯽魚涌

平時幾慳家的基爾,lunch一般都只係帶私家飯就算,絕少出去食。不過近排聽同事話公司附近有間意大利菜餐廳幾唔錯的,每次食完返黎都讚口不絕,引得基爾也躍躍欲試……好!喱日見空閒一點,一於唔帶飯,出去試下喱間意大利餐廳先!


Bistro Lobby的門面與附近的茶餐廳無異 / 白汁煙肉焗德國腸意粉

行捷徑過到黎喱邊,原來都比想像中要快一點,行冇耐就見到這間意大利餐廳Bistro Lobby的廬山真面目。外表看來與一般茶餐廳無異,細細的店裏幾張木台排得密密,坐就不算坐得舒服的了。據稱平時lunch hour是要等位的呢!若好似今次兩點後才來就會好D,一來唔駛等位,二來又會有特價平幾蚊,何樂而不為!


煙鴨胸番茄蓉會意粉 / 店內排得密密的木台

坐定定之後再看menu,set lunch其實只有3、4款選擇,當中還有一款新鮮推介麻辣豬扒意粉,基爾當然唔敢試,第一次黎都係穩穩陣陣叫了煙鴨胸番茄蓉會意粉吧!同事則選了另一款白汁煙肉焗德國腸意粉。由於人客不太多,稍等一陣已經可以大快朵頤了。


朱古力soft cookies / 檸茶 / 鮮嫩的煙鴨胸肉

之前睇網上介紹得知,原來這裏的大廚曾任職酒店及私人會所,而且是師承深灣遊艇會名廚Harlan G.,來頭都唔少野!近年確實多左好多喱類臥虎藏龍名廚自立門戶經營小廳餐,都未嘗不是一件好事,至少可以用很便宜的價錢食到一些有水準的菜式吧!基爾這次食的煙鴨胸番茄蓉會意粉確實幾正,鴨胸肉夠鮮嫩,一點也不會鞋烚烚。最正係個番茄蓉醬汁,可以食到一粒粒番茄肉,絕非一般地捫茄汁味道可比。至於另一款白汁煙肉焗德國腸意粉睇落亦都幾唔錯,兩款set lunch連檸茶也只是$34(有$5 discount),以這個價錢食到甚具水準的意大利菜,已算係幾抵的了!由於佢地每周都會推出新款菜式,下一輪不妨可再encore多次,而且據OR介紹佢地個creme brulee脆焦糖燉蛋非常掂當,希望下次可以食到。

p.s. 回程時還專登走去康甜餅舖買「賣飛佛」的朱古力soft cookies做甜品,正!
 
Bistro Lobby
鯽魚涌海堤街18號D2號舖

2 則留言:

  1. 打過招呼先,blog搬好哂喇?
    我苯手苯腳就用咗成幾個禮拜先搞掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未搬晒呀, 但先download了, 每日再逐少搬^^
      等睇你的新嘢!

      刪除