2010年8月30日 星期一

浦和日本料亭@上環

喱次基爾山長水遠出到上環,初頭唔知食乜好,因為鄉下仔向來都好少黎喱頭覓食,後來行到去永安斜對面見到這間「浦和日本料亭」,聽聞話幾OK的,冇再細諗就入左去(其實係因為天氣太熱不想再四圍搵)!



唔知係咪周日中上環通常都唔會太多人幫趁喱類食店,果陣雖然係lunch時段,但店內真係烏蠅唔見多隻,可以揀返個舒舒服服的角落卡位坐。打開餐牌一睇原來選擇都幾多,而且除左清酒之外咩野都可以任叫任食,無乜限制,咁先至叫做放題丫嘛!好啦,首先叫了刺身拼盤、幾款炸物和串燒。睇OR話平時旺場時係要等好鬼耐才上菜,但喱日無乜客,就無喱個問題,5分鐘內已經有野食落肚。



雖然店內比較幽暗,幸而基爾部老爺DC仍算勉強應付到,在昏黃的熿燈光下,刺身都好有光澤,唔會啞晒色,幾新鮮似的,對版!炸物方面,那些炸茄子、炸蕃薯都OK,唔會太油膩。而基爾的至愛天婦羅蝦都很有水準,至少似係即叫即炸,蝦身也炸得很乾脆,不會油淋淋。食完炸野好熱氣,再叫了什菜沙律降下火先,另外仲叫多款蟹籽沙律,當堂refresh返晒!



之後不能不叫的還有三文魚生同埋一口牛,前者非常鮮嫩,不過基爾唔敢食太多生野,所以都係淺嘗幾舊就算。至於一口牛是切成一粒粒很小巧的燒牛肉粒,同樣由於基爾對牛肉有敏感,之前拎過野後亦唔敢狂食,所以都係同樣淺嘗即止。



當日其實仲食左好多野,包括螺肉刺身、香蔥吞拿魚腩手卷、軟殼蟹手卷、燒鯖魚、清酒煮硯、吉列蠔、炸餃子、各式壽司……最緊要係那個和牛火鍋,牛肉其實食得不多,但其他豆腐金菇粟米等配菜都非常足料,而且更重要的是D湯底可以畀基爾用黎打邊爐,淥一淥D三文魚先食,非常有用。最後還有綠茶或豆腐雪糕做甜品,正呀!可惜由於只掛住食同傾偈,好多時都唔記得左影相!

值得一讚係喱度除左汽水咖啡柑桔檸茶果汁任添任飲之外,侍應手腳也很勤快,服務態度也very good,可能係由於人客少的關係吧!至少沒有出現好似OR話要食客呆等或叫了貴價野不來的惡劣情況,最後埋單計連加一約$220。基爾見OR給了這間浦和日本料亭都有3.1分,個人就覺得好中肯合理了!
 
浦和日本料亭 Urawa Japanese Restaurant
上環德輔道中244-252號東協大廈地下及地庫

沒有留言:

張貼留言