2010年6月14日 星期一

海帶綠豆沙

上次整完紅豆糕意猶未盡,加上有blog友話想睇下我煲的綠豆沙,於是的起心肝去煲!其實都係D簡單野,絕對唔花時間,在大熱天時又可以清熱消暑,如果係睇波唔夠訓虛火上升的話,就最適合不過!



早前基爾捱左幾晚夜,即時虛火上升牙肉腫漲頸梗膊痛復發……拿拿林叫基爾媽煲綠豆沙先,當然仲要在旁偷偷師,過程其實都唔太複雜,材料也很簡單,包括有陳年陳皮數片,臭草一小紮,海帶一大塊……當然仲有主角綠豆半斤。



首先洗洗棵臭草先,再用水浸一浸D綠豆同陳皮,當然仲要洗下塊海帶。準備好晒材料之後,就將綠豆放入半煲水內,同時放入陳皮,再開火煲佢。緊記陳皮要凍水落,因為如果熱水落係會苦的。萬一開始煲時唔記得落的話,就索性唔好落了,雖然會無左陳皮的果香味道,但都好過成煲野苦晒丫!



當綠豆正在煲緊的時候,再黎搞下D海帶,由於海帶係好大幅的,所以浸過發大左之後,要用刀切成小條狀,咁就可以更易入口。臭草如果太大棵的話,也可以摘短少少,搞掂之後再全部掉入煲內,大火猛滾呀滾…… 用大火猛滾10分鐘左右,見佢有少少開始起沙,就可以先熄火。由於基爾向來係慳家之人,煤氣費咁鬼貴當然唔會全程用明火煲啦!所以若係煲綠豆沙紅豆沙一向都用真空煲來煲。大滾10分鐘之後立即將煲膽放入煲身內,佢自然就會慢慢滾4、5粒鐘。



其實除左慳煤氣之外,用真空煲仲有個好處就係因為用超慢熱力去煲,所以綠豆可以全部「開花」,起晒沙之餘更加綿滑,口感更佳。慢滾4、5個鐘之後,只要再用明火大滾一次,再加入兩三塊冰糖(也可加片糖),煮溶晒之後就大功告成。通常基爾都會煮稀少少,因為除左即刻熱食一碗之外,其餘仲會雪成冰凍綠豆沙,凍食通常會杰少少,但大熱天時更好味,若再食唔晒仲會雪成綠豆冰,超正!

沒有留言:

張貼留言