2010年1月11日 星期一

工展會例牌巡一轉@港島

一連病左幾個禮拜,仲未完全好返,依家D感冒菌好厲害,大家都要小心D。喱幾個禮拜即使放假都足不出戶專心訓覺養病,今日已經好返少少,咳少左。拎返病前最後一次出動的「老照片」出黎執一執,撻上blog畀大家睇睇,雖然過左少少氣,都值得重溫下!



近喱幾年都有去工展會,因為之前有friend做CMA所以有飛拎,今年雖然佢quit左,但公司又忽然有飛派,所以仲有得去。通常工展會喱D場合都係同基爾媽去,其他friend都無乜興趣嘛!事實上基爾媽本來都話無乜特別野要買,也不會學其他阿蟬咁推車仔去掃貨,因為一來果D野又唔係特別平,所以都係抱住趁墟的心態去逛逛吧了!上圖是銅鑼灣方向的入口,一入到去就有工展小姐投票,我當然無咁無聊去投票啦!只係快look過,水準一般!後來睇報紙知道中間果位冠軍係「威馬電器」小姐,不過基爾覺得左面亞軍果位姐姐靚少少。



山長水遠黎到當然唔只係及女啦!行入去順住逐排舖頭行下,有D舖都整得幾靚幾特別架!鉅記(上圖右)整到成個世遺咁,左邊個養陰丸塔則好有共產feel,唔知咳食養陰丸得唔得呢?不過其實成個場D舖頭大部分同以往一樣,都係一貫的賣野食的店舖,有賣麵、賣罐頭、豉油、餅乾……基本上係一個露天超級市場,價錢卻不特別平,要好大批大批咁買先有discount,所以好多阿叔阿蟬都推車仔黎方便掃貨!至於基爾媽最初都按兵不動,睇定形勢先再算!



後來行行下,我發現場中央有個幾面熟的建築物,就係上圖喱個上海世博counter,整到成個中國館的樣子咁,幾宏偉架!於是就同基爾媽講分開一陣,鼠左入去參觀。展館原來係中旅社的counter,專門sell上海世博的團和酒店機票package,我比較有興趣係裏面展覽的各國展館模型。如果blog友之前有留意《永樂大典》,都知道基爾有介紹過各國的展館,上圖右喱個就係香港館「玻璃貨櫃」屋,右下紅色果間當然就係仿唐建築的中國館,而藍色果幾隻就係吉祥物,一個手掌大小的毛公仔都要五六十蚊呀!



再行過少少,仲有各國展館的大海報(上圖左),同我之前介紹果D大同小異,另外值得一看的還有紀念郵票,一套8個,設計都唔錯架!不過就幾貴,所以都係無買到!第時若真係有機會去上海,先再諗下買黎做紀念品啦!



再會合返基爾媽,行下行下又發現竟然有夾萬賣,真係第一次見,不過好似無乜人去睇,相信大部份人都係買野食居多,夾萬喱D唔係咁多人買!再行遠D,喱間專賣咖啡的也幾有心思。基爾唔係太識歎咖啡,所以唔知喱個牌子係咪好出名,不過有陳豪賣廣告,應該係幾出名卦!個檔位除左擺貨外,仲有個角落擺左D好古色古香的咖啡機,同埋一袋袋用麻包袋裝住的咖啡豆,display得幾靚!至於食野方面,見有人食炒蜆,不過基爾作病就唔敢食,只試食上圖左果兜仔麵,唔好睇佢好似無乜特別咁,但其實都幾好味道。左圖個蛋撻係蛋撻王買的,成$5/個,幾鬼貴,但又唔特別好食,唔抵!基爾公司樓下果間$2.5/個,仲好食得多!



行到尾聲,就準備由天后方向走,睇到喱位小朋友係路邊係咁轉喱個輪,真係有D似以前歡樂今宵的幸運輪,唔知係咪想幫個工展會增加返D懷舊味道呢?至於送的都係D糧油雜貨,費事拎所以無去轉!最後,登登登?~~~到底有乜收穫呢下?就係上圖左果堆餅乾、罐頭、臘腸、一大袋壽桃麵,仲有基爾好鍾意食的美味棧鮑魚菇罐頭,真係好食過真鮑魚架!係咪好cheap呢我!

沒有留言:

張貼留言